خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/15 - 11:45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم پارس آباد درمجلس:

مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن حامل پیامی ویژه برای قدرت‌های جهانی هستند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در برابر قدرت های جهانی ایستاده و حضور پرشور مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حامل پیامی ویژه برای قدرت‌های جهانی هستند.

شکور پورحسین شقلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تاثیر آن در انسجام و اتحاد ملی و اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مبانی خاصی داشته و با دیگر انقلاب‌های جهان متفاوت بوده و منحصر به فرد است چرا که مبانی، مکتب فکری، عقیدتی، سیاسی و دینی ویژه آن باعث سربلندی این انقلاب شده است. 



وی با اشاره به چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: الگوبرداری کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه از گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت مردم ایران،نشان از سربلندی این انقلاب و صدور گفتمان انقلاب اسلامی به تمام جهان دارد.



پورحسین با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در کشور، مطرح کرد: انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما نباید این مسئله بهانه ای شود و کاندیداها  از ایام دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن به این منظور استفاده کنند چراکه اصل این ایام  پاسداشت از انقلاب است.



بیشتر بخوانید:





 



نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط کنونی برای کشورمان بسیار حساس است؛ چراکه ایران در برابر قدرت های جهانی ایستاده و حضور پرشور مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند حامل پیامی ویژه برای قدرت‌های جهانی باشد.



این نماینده مردم درمجلس دهم تاکید کرد:حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و همزمانی با اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث تداوم این مسیر با عظمت و با عزت شده است و تجدید بیعتی خاص با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری باشد.



بیش از هر چیز به وحدت و همدلی و انسجام ملی نیاز داریم



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید براینکه در حال حاضر بیش از هر چیز به وحدت و همدلی و انسجام ملی نیاز داریم، تصریح کرد: با آنکه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان در شرایط فعلی ایران اسلامی توانسته به مردم از نظر اقتصادی فشار بیاورد؛ ولی مردم ما به زندگی در شرایط سخت و تحریم عادت کرده و راه‌های عبور از بحران‌ها را فراگرفته‌اند؛ اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعا وحدت، همدلی و انسجام ملی دیدنی‌ را به جهانیان نشان خواهد داد.



عضوفراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:دشمنان خواب‌هایی برای این انقلاب دیده بودند و گمان می‌کردند با تهدید، تحریم و به شهادت رساندن فرماندهانمان می‌توانند ملت بزرگ ایران اسلامی را از نظام و حاکمیت اسلامی دور کنند؛رسانه های دنیا قطعاً راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را رصد کرده و اقتدار جمهوری اسلامی به پشتیبانی مردم بزرگ را خواهد دید./



پایان پیام

  • کد خبر : 295101
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار